רישום סימן מסחר

הליך דיגיטלי נגיש בליווי עורך דין שבסיומו יהיה ברשותכם סימן מסחר רשום המספק לכם הגנה משפטית.

אייקון של מסמך ועט

70+

בקשות לרישום סימני מסחר שערכנו

אייקון של וי

100%

לקוחות מרוצים

אייקון של שעון חול

72-

שעות לקבלת המסמך

מעוניינים לרשום סימן מסחר?
יש לנו את הפתרון המושלם

תנו לנו ללוות אתכם בתהליך רישום סימן מסחר המותאם לסוג העסק שברשותכם, ויספק לכם הגנה משפטית. משרדנו מנוסה בהליכים עם לשכת סימני המסחר, וטיפלנו בעשרות בקשות לרישום סימני מסחר במגוון תחומים.

עורכת דין

מעוניינים לרשום סימן מסחר?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

שאלות נפוצות

סימן מסחר הוא כל סימן, לוגו, מילה, צליל או שילוב שלהם, המשמש לזהות ולהבדיל בין מוצרים או שירותים של חברה מסוימת ממוצרים או שירותים של חברות אחרות, כך שיזוהו על ידי הצרכן.

על מנת להגן על סימני המסחר שלך ולמנוע שימוש לא מורשה בהם, יש לרשום אותם בלשכת סימני המסחר. רישום סימן מסחר מעניק לך זכויות משפטיות על הסימנים שלך, ביניהן הזכות הבלעדית להשתמש בסימן המסחר, ומאפשר להגיש תביעה נגד מי שמשתמש בהם ללא רשות. רישום סימן המסחר יכול להגן על המוניטין של העסק שלך ולמנוע הטעיה של הצרכנים.

בנוסף, רישום סימן מסחר יכול לעזור לך להגדיל את הערך של העסק שלך. כאשר סימן מסחר רשום, הוא נחשב לנכס בעל ערך, שניתן למכור או להמחות אותו.

רישום סימן מסחר הוא תהליך בירוקרטי ארוך ומורכב. עו"ד בעל ניסיון בתחום רישום סימני מסחר יחסוך לכם זמן, תוך סיוע בהכנת המסמכים הדרושים, מעקב אחר התהליך, ועד לקבלת תעודת הרישום ומספר סימן המסחר.

מעבר לכך, ישנם מספר קריטריונים שסימן מסחר צריך לעמוד בהם כדי להיות כשיר לרישום. עורך דין מיומן יוודא שהסימן שלך עומד בכל הקריטריונים טרם הגשת הבקשה.

חשוב לדעת כי אם לבעל סימן המסחר אין כתובת למסירת הודעות בישראל, יש להגיש בקשה לרישום סימן מסחר באמצעות עורך דין.

תהליך רישום סימן מסחר בישראל כולל מספר שלבים:

1. בחירת סימן מסחר והתחום בו יירשם: סימן מסחר שכשיר לרישום צריך להיות חדש, בעל אופי מבחין, ומשמש לתיאור או לזיהוי מוצרים או שירותים. כדאי להיוועץ בעורך דין המתמחה בתחום בכדי לוודא כי הסימן המבוקש הינו כשיר.

2. חיפוש סימני מסחר: לאחר שבחרתם סימן מסחר, חשוב לבצע חיפוש סימני מסחר כדי לוודא שהוא פנוי לרישום. חיפוש סימני מסחר ניתן לערוך במאגר סימני המסחר באתר רשם סימני המסחר של רשות הפטנטים, על ידי עורך דין המומחה בתחום רישום סימני מסחר, או על ידי הגשת בקשת חיפוש שתבוצע על ידי בוחני מחלקת סימני המסחר (בתשלום אגרה).

3. הגשת בקשה לרישום סימן מסחר: בקשת רישום סימן מסחר ניתן להגיש באתר רשם הפטנטים וסימני המסחר, בצירוף הפרטים והמסמכים הנדרשים ותשלום אגרות. באם הבקשה תוגש על ידי עורך דין, יש לצרף ייפוי כוח חתום בהתאם.

4. בחינת בקשת רישום סימן המסחר: בקשת הרישום נבחנת על ידי בוחנים מטעם רשות הפטנטים וסימני המסחר, ועשויה לארוך מספר חודשים. יחד עם זאת, ניתן להגיש בקשה לזירוז בחינת הבקשה אם ישנה כוונה להגיש את בקשת הרישום במדינות אחרות, או ישנו חשש שקיימת הפרה של סימן המסחר הכלול בבקשה.

5. אישור ופרסום רישום סימן המסחר: אם רשם הפטנטים וסימני המסחר אישר את רישום הסימן, תתפרסם על כך הודעה ביומן סימני המסחר המאפשרת לצדדים שלישיים להגיש הודעת התנגדות לרישום הסימן למשך פרק זמן קצוב. במידה ולא הוגשו התנגדויות, סימן המסחר יירשם ותונפק לבעליו תעודה לרישום סימן מסחר. רישום סימן מסחר תקף למשך 10 שנים, וניתנת לחדשו לתקופה של 10 שנים נוספות בכל פעם (בכפוף לתשלום אגרות).

עלות רישום סימן מסחר בישראל משתנה בהתאם למספר גורמים, כולל האופן שבו בוחרים להגיש את הבקשה, כמות סוגי סימני המסחר המוגשים, ובאם בוחרים לרשום את סימן המסחר במדינות נוספות. תשלום האגרה לרשויות המדינה בהגשת בקשה לרישום סימן מסחר הינו מעל 1,500 ש"ח. 

יש לכם שאלה שלא מופיעה כאן?

לקוחות ממליצים

אנו זמינים בכל שאלה

נשמח לענות על כל שאלה

רישום עמותה

בסיום התהליך תשלח אליכם תעודת עמותה רשומה.

עריכת תקנון ותנאי שימוש

בסיום התהליך ישלח אליכם תקנון ערוך המותאם לפעילות האתר שלכם.