רישום סימן מסחר בינלאומי

הליך דיגיטלי נגיש בליווי אישי על ידי עורך דין שבסיומו יהיה ברשותכם סימן מסחר בינלאומי רשום במדינות לבחירתכם, המספק לכם הגנה משפטית.

אייקון של מסמך ועט

70+

בקשות לרישום סימן מסחר בינלאומי שערכנו

אייקון של וי

100%

לקוחות מרוצים

אייקון של שעון חול

72

שעות לקבלת המסמך

מעוניינים לרשום סימן מסחר בינלאומי?
יש לנו את הפתרון המושלם

תנו לנו ללוות אתכם בתהליך רישום סימן מסחר בינלאומי המותאם לסוג העסק שברשותכם ולמדינות שתבחרו, ויספק לכם הגנה משפטית. אנו נלווה אתכם לכל אורך ההליך, החל מבחירת סימן המסחר המתאים עבורכם, הגשת הבקשה, צירוף המסמכים הנדרשים, ועד קבלת סימן מסחר בינלאומי מאושר. משרדנו מנוסה בתחום סימני המסחר, וטיפלנו בעשרות בקשות לרישום סימני מסחר בינלאומיים במגוון תחומים.

עורכת דין

מעוניינים לרשום סימן מסחר בינלאומי?

השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם

שאלות נפוצות

סימן מסחר הוא כל סימן, לוגו, מילה, צליל או שילוב שלהם, המשמש לזהות ולהבדיל בין מוצרים או שירותים של חברה מסוימת ממוצרים או שירותים של חברות אחרות. סימן מסחר בינלאומי הוא סימן הזיהוי של המותג, ומהווה נכס יקר ערך עבורו. 
רישום סימן מסחר מחוץ לישראל הינו חשוב במיוחד כאשר המותג פועל בשוק הבינלאומי, ומקנה לו הגנה משפטית בפני כולי עלמא.

ישנם שני מסלולים לרישום סימן מסחר בחו"ל:

המסלול הלאומי – הגשת בקשה לרישום סימן מסחר ישירות בכל מדינה שבה אתם רוצים לרשום את הסימן. בדרך כלל מדובר בהליך ארוך ומורכב, כאשר עלותו משתנה ממדינה למדינה. 

מסלול מדריד – הגשת בקשה אחת לרישום סימן מסחר במרכז הבינלאומי לרישום סימני מסחר (WIPO) שבמדריד, באמצעות מנגנון בינלאומי בשם "פרוטוקול מדריד". בקשה זו יכולה לכלול עד 120 המדינות החתומות על הפרוטוקול. עקב כך שאין צורך להגיש כל בקשה בנפרד, עלות מסלול זה נמוכה ופשוטה יותר, וכך חוסכת בזמן ובכסף. הבקשה מוגשת דרך אתר רשם סימני המסחר הישראלי, ורשות סימני המסחר מעבירה את הבקשה לרשויות במדינות המיועדות. יש לשים לב כי הסימן עדיין ייבדק וייבחן בנפרד בכל מדינה שבה אתם רוצים לרשום אותו, ותשולם אגרה עבור כל מדינה.

פרוטוקול מדריד הוא הסכם בינלאומי המאפשר לרשום סימני מסחר במדינות רבות באמצעות הגשת בקשה אחת בלבד, במקום להגיש בקשת רישום לכל מדינה בנפרד כשהיה נדרש בעבר. הפרוטוקול נוסח ב-1989 והוא מבוסס על הסכם מדריד לרישום בינלאומי של סימני מסחר, שנחתם ב-1891. הפרוטוקול מנוהל על ידי ארגון הקניין הרוחני העולמי (WIPO). כתוצאה מכך, הליך הגשת בקשה לרישום סימן מסחר בינלאומי הפך למהיר וחסכני יותר.

למרות שפרוטוקול מדריד הפך את תהליך רישום סימני מסחר בינלאומיים לנגיש ונוח יותר, עדיין מדובר בתהליך בירוקרטי ארוך ומורכב. הגשת בקשה לרישום סימן מסחר בינלאומי בליווי עורך דין בקיא בתחום יבטיח ניהול הליך מקצועי ומהיר, שיחסוך לכם בזמן ומשאבים. עורך הדין ינהל עבורך את כל התהליך, לרבות ביצוע בדיקת רקע ראשונית, בדיקת התאמה לתקנות WIPO ופרוטוקול מדריד, ניהול התקשורת עם המדינות השונות, הגשת הבקשות, מעקב אחר התקדמות ההליך, ועד לקבלת תעודת רישום סימן המסחר.

 לא. העובדה שסימן מסחר נרשם בחו"ל לא מבטיחה שהוא יירשם גם בישראל, ולהפך. 

אם סימן אשר נרשם בחו"ל פוגע בזכויות קניין רוחני של אדם אחר בישראל, הרשם לא יקבל את בקשת רישום סימן המסחר בישראל.

יש לכם שאלה שלא מופיעה כאן?

לקוחות ממליצים

אנו זמינים בכל שאלה

נשמח לענות על כל שאלה

רישום עמותה

בסיום התהליך תשלח אליכם תעודת עמותה רשומה.

עריכת תקנון ותנאי שימוש

בסיום התהליך ישלח אליכם תקנון ערוך המותאם לפעילות האתר שלכם.